Friday, March 4, 2011

question to me?

Assalamualaikum...
hehehehe...so let's see what do i mean with my title...


QUESTION 1
anyone : dik, kek ape yg sedap kat sini?
me : kak/bang/miss/sir...sume kek kat sini sedap-sedap! tp yg selalu orang suke chocolate indulgence la..hehehe..
[this questions always n always been asked by customer... heeee...]


QUESTION 2
anyone : dik, [specific cake:anything from secret recipe's cakes] ni rase macam mane?
me : hmmmm...kejap yek...[asking my senior..ye la baru 4 ari keje ni] ...hahaha...
[hate this question!!!]


QUESTION 3
anyone : hmmm ape makanan yg sedap kat sini?
me : hmmmm mostly customer suke order spaghetti meatball or cordon bleu...
[fuh! berdebar suggest kat customer kot!]


QUESTION 4
anyone : excuse me..sugar please..?
me : [adoyai aku lupe lagi] nak cover ckp: wait a minute...
[kalo customer order coffee/tea mesti lupe je nak bagi creamer/sugar~~]


so....just these questions that been asked by customer who taking order from me~
hahahaha...
fun + gain experience in facing with people!!!!!!!!!

2 comments: