Friday, November 19, 2010

ape2 je la...

sesekali dlm idop fara ni la..
ko wat jahat blkg aku ke dpn aku ke....
aku xkan balas balik! ari ni aku geram je la..sok ok dh la...hihihi....
sebab itu la name aku farahin!! just take FARAH tu je la...meaning dier sgt sesuai kat diri aku ni...
thanks kat NUR FARAHIN JAMSARI...name mu la jd inspirasi ayah ku!!
kter NUR FARAHIN ALIAS tau! ahak!
balik pade cter...dosa yg org penah ngate aku ke...wat fitnah aku ke...ape2 lg la...
fara xpenah salah kan org tu...sakit ati tok ari ni je la...sok2 dh xdah...even fara bole ckp lagi ngan org tu...
Allah yg Maha Mengetahui~~ so segale balasan tu Allah urus kan nnty....

**fara masih cube mengetahui lunak idop + perangai manusia...
[pemerhatian saye dpt predict ckit2 la seseorg tu...tp xtau la btol ke x..]
so kawan la jwpn nyer~
(^_^)v

No comments:

Post a Comment